Har du redan ett ID?

Logga in till Brf Åriket 2 - tryggt och säkert

Har du inget ID?

Skapa inloggning till Brf Åriket 2 - enkelt och gratis

Vad är det här?

Denna sida är ansluten till och drivs med hjälp av Socinets plattform.
När du har ett Socinet ID kan du använda det på alla Socinet-anslutna sidor. Läs mer



Felanmälan

Fel som anmälts i samband med JM:s femårsbesiktning åtgärdas just nu löpande.

De bostadsrättshavare som tidigare gjort en anmälan utan att ha fått det åtgärdat eller fått någon form av återkoppling i närtid uppmanas att kontakta styrelsen omgående.

Efter att anmälda fel i samband med femårsbesiktningen åtgärdats är garantitiden över och JM:s åtaganden kopplat till fastigheten avslutade. 

Upptäcker ni fel som inte ingår i bostadsrättshavarens ansvar (se Skötsel och underhåll under Bostaden i menyn till vänster) ombeds ni att kontakta vår fastighetsförvaltare Jobero. Låt Jobero först göra en bedömning av skadan/problemet och dess orsak. Ta inte på eget initiativ in entreprenörer som fakturerar föreningen. Inga fakturor får ställas på föreningen utan kontakt med Jobero eller någon i styrelsen. Jobero når man på telefonnummer 018-51 30 30.

Vid fel på hissen ska leverantören Kone kontaktas direkt på telefon 020-72 20 20.

Vid akuta ärenden, som t.ex. större vattenläckage, brand eller annan fara för liv och egendom ska 112 kontaktas direkt!

 

 

 

Brf Åriket 2 
brfariket2.se